Kontraktsförlängningar

25 mars 2023 13:00

Vi kan med glädje meddela att både Frida Görtz och Malin Lindgren förlänger sina kontrakt med Endre.

Kommentar Frida-**** Detkänns som jag hittat hem och det är mycket tack vare Endre som förening och folket runtomkring. Vi delar samma vision och mål gällande innebandyn och jag ser ingen bättre förening att fortsätta utvecklas i än Endre. Ser heller inget finare än att jaga medaljer i de gula färgerna. Kommentar Malin- För mig var det självklart att förlänga kontraktet. Min säsong avbröts alldeles för tidigt på grund av min skada. Jag trivs väldigt bra i laget och på Gotland och vill fortsätta min utveckling här. Vi har en stor potential i vårt lag och jag ser fram emot att få spela igen i Ica Maxi Arena med laget och framför vår fantastiska publik.