Karen Farnes lämnar Endre IF

29 april 2021 17:30

Efter sju säsonger lämnar Karen Farnes Endre IF. Med undantag för en utflykt till Schweiz säsongen 19/20 har hon funnits hos oss sedan 2013. Hennes energi och vilja att träna kommer vi verkligen att sakna. Hon har visat enormt proffsig attityd och har varit ett föredöme både på och vid sidan av planen. Vi önskar henne stort lycka till framöver.

Karen Farnes:

”Det är med enorm stolthet jag har fått vara en del av hela den stora Endre-familjen i så många år. Jag är tacksam för att jag fick möjligheten till att komma tillbaka och uppleva ett år till, även om jag saknat den fantastiska publiken varje match. Mitt mål har alltid varit att visa min uppskattning genom att vara en god representant för föreningen varje dag. I det hänseendet hoppas jag att jag har lyckats. Även om jag nu går vidare till andra utmaningar, kommer jag alltid bära med mig ett stort Endrehjärta.”