29 Dec 1 match

Elin Stamm - vår nya kanslist

29 november 2021 06:15
Organisation

I fredags tackade vi av Pia Tillaeus Karlström som med stort Endrehjärta arbetat på vårt kansli de tre senaste åren. Ny i rollen blir nu Elin Stamm som på halvtid kommer att bemanna vårt kansli från och med måndag 29/11. Varmt välkommen Elin!

Säg hej till Endre IFs senaste tillskott i organisationen - Elin Stamm. Elin kliver in i rollen som kanslist och bemannar vårt kansli på halvtid från och med måndag 29/11.

Hej Elin, berätta lite mer om dig själv Jag är 36 år och är född och uppvuxen i Schweiz. Innan flyttlasset gick till Sverige jobbade jag som sjuksköterska på barnavdelningen under 10 år. Nu bor jag i Västerhejde tillsammans med sin sambo Claudio, barnen Leif (8 år) och Milla (12 år) + en katt som fått flytta med från Schweiz. I kombination med jobbet som kanslist har jag börjat plugga på Osteopathögskolan i Göteborg.

Elin, du har börjat smygjobba lite, hur har dina första dagar hos Endre IF varit? Det var intensivt men väldigt spännande. Pia har gjort oerhört mycket, hon är en pärla! Jag har känt mig väldigt välkommen från första stund - det är guld värt när man ska börja på ett nytt ställe. Det ska bli väldigt kul att dyka i in en helt ny värld och lära mig så mycket som möjligt om innebandy, och att träffa så många engagerade människor såklart!

Vi återkommer med information kring kanslisets öppettider inom kort.

Varmt välkommen till Endre IF!