Ny tränare för Utvecklingslaget Elit

12 juni 2021 11:03
Förening

Henrik Nordström från Svedala blir ny tränare för Endre IF Utveckling - Elit. Utöver att ansvara för laget så kommer han att vara ansvarig för Marknad och Kommunikationskommittén. Vi hälsar Henrik välkommen till Endre IF.

Vi är mycket glada att kunna presentera ny tränare för Endre IF Utveckling - Elit. Henrik Nordström (25) från Svedala är på plats på Gotland och presenterar sig så här:

Jag är en väldigt engagerad tränare som gärna gör det där lilla extra för mina lag, jag går alltid in med 110% hjärta i det jag gör vilket säkert kommer synas framöver.

Jag har höga ambitioner som tränare och att få chansen att jobba med unga och ambitiösa spelare i en klubb som Endre är ett minst sagt spännande och utmanande uppdrag. Målet är att jobba långsiktigt för att kunna ge alla egenfostrade Endre spelare de förutsättningar som krävs för att kunna ta steget upp till SSL och A-laget. Jag är sjukt taggad på att få börja jobba med spelarna och jag är övertygad om att det här samarbetet kommer gynna alla parter.

Utöver mitt tränaruppdrag i U-Elit så kommer jag även ingå som ansvarig för Marknad och Kommunikationskommittén vilket ska bli väldigt roligt och jag ser verkligen fram emot att få lära känna alla i föreningen och att få jobba tillsammans med er för att stärka Endres varumärke.