Vi blir gärna fler - kom och jobba med oss

12 december 2022 12:39
Förening

Vi i Endre är stolta, glada och tacksamma över det stora ideella engagemang som finns i föreningen, ett arbete som vi inte klarar oss utan. Varje vecka utförs mycket arbete i det tysta; för ungdomslagen, på våra SSL-matcher, med att dra in sponsorer, med att fylla våra sociala medier med innehåll och vi vill gärna bli fler som hjälper till i föreningen.

Just nu söker vi därför dig som vill bli en del av Endrefamiljen och arbeta i någon av våra kommittéer. Du avgör själv hur mycket tid du kan bidra med och tillsammans fördelar vi arbetsuppgifterna i de olika kommittéerna.

Till vår Sponsorkommitté söker vi dig som tycker om att arbeta med försäljning och att möta människor från olika branscher. Du får gärna ha ett brett kontaktnät bland Gotlands företag.

Till Marknadskommunikationskommittén, som bland annat arbetar med hemsida och sociala medier, söker vi dig med erfarenhet och intresse av digital kommunikation. Du får gärna vara van att hantera företagssidor hos Facebook och Instagram.

Till vår nystartade Eventkommitté söker vi dig som tycker om att planera och genomföra olika typer av event och inkomstbringande aktiviteter. Det kan röra sig om föreningens kick off och säsongsavslutning eller försäljningsaktiviteter och olika uppdrag som föreningen deltar i mot ersättning (tex under Almedalen, städa Sverige och andra liknande event).

Till Ungdomskommittén söker vi dig som vill vara med och utveckla ungdomsverksamheten genom att arbeta nära lagens ledare med frågor om utbildning och föreningsutveckling.

Är du nyfiken på någon av kommittéerna eller vill veta mer om de olika uppdragen som ingår - hör av dig till [email protected] eller till vår klubbchef Karin på [email protected]