Supporterfoto på lördag!

14 augusti 2018 07:19
Förening

Nu på lördag 18/8 kl 15.00 är det fotografering av supportrar, medlemmar, ungdomsspelare och seniorspelare på Södra Hällarna. Vi behöver din hjälp för att skapa en härlig atmosfär - klä dig i gult (eller vitt)!

På lördag är det dags för första träningsmatchen för SSL-laget då Skoghall IBK med Endre IF-bekantingen Mikaela Målström gästar ICA Maxi Arena 17.00. Dessutom har vi en aktivitet med Gotlandsmedia på Kneippbyn där Karen Farnes, Anna Moberg & Sophia Lundmark ska representera Endre IF i tävlingen Gotlandsmedia Superstars kl 13.30. Visby IBK är regerande mästare men i år siktar vi på att ta hem utmärkelsen.

Utöver dett ska även vår produktionspartner Segerberg Media fotografera för föreningen under hela dagen. Klockan 15.00 skulle vi därför behöva din hjälp! Ung som gammal, vi vill ha så många medlemmar och supportrar som möjligt på plats.

På Södra Hällarna strax utanför Visby ska vi nämligen ta en bild för profilering av föreningen framöver. Ni som är på plats kommer få mer information där. Vi vill därför att ni klär er i gult (eller i annat fall vitt) och möter upp på parkeringen vid Södra Hällarna på avfarten efter Leva Kungslador i riktning söderut. Det kommer vara skyltat på plats så ni ska inte kunna missa var fotograferingen äger rum. Var gärna på plats 14.50 så att vi på ett bra sätt hinner formera oss. Fotograferingen äger rum 15.00-15.30 och efter det finns som sagt möjlighet att spendera eftermiddagen i Ica Maxi Arena för matchen mellan Endre IF och Skoghalls IBK 17.00. Välkommen!