Stort tack till alla ledare!

13 maj 2020 08:19
Ungdom

Vi vill framföra vårt varmaste TACK till er, alla våra viktiga och värdefulla ledare som leder, utbildar, peppar och inspirerar våra innebandyspelare från seniorer till knattar i Endre IF, utan er insats skulle vi inte ha någon verksamhet.

Till alla ledare i Endre IF!

Säsongen 2019/20 fick en snöplig avslutning och alla hade vi nog sett fram emot ett spännande slutspel för vårt SSL-lag, cup-spel för ungdomslagen men framför allt att få träna, spela matcher och umgås inom innebandyn fullt ut hela säsongen. Men med denna Coronapandemi finns det viktigare saker att fokusera på än innebandy.

Vanligtvis bjuder vi in er ledare till en avslutande middag på Munkkällaren för att visa vår uppskattning men i nuläget är detta inte möjligt. Vi hoppas innerligt att nuvarande situation förändras så att vi kan genomföra denna middag som en säsongstart i höst istället.

Vi vill nu, i alla fall, framföra vårt varmaste TACK till er, alla våra viktiga och värdefulla ledare som leder, utbildar, peppar och inspirerar våra innebandyspelare från seniorer till knattar i Endre IF, utan er insats skulle vi inte ha någon verksamhet.

Det är även beundransvärt hur ni under dessa svåra tider med stor kreativitet och flexibilitet har anpassat träningarna utifrån Folkhälsomyndighetens riktlinjer och föreningens direktiv för att hindra smittspridningen av Coronaviruset så att våra spelare har fått fortsätta med sin träning.

En del av er tar, tillsammans med era spelare, nu paus från innebandyn under sommaren och en del av er förbereder era spelare för en ny innebandysäsong. Vi önskar er en riktigt fin sommar och återigen stort TACK för att ni finns!

Med vänliga hälsningar

Styrelsen och Kansliet Endre IF